Notícies

Última plaça per a la 3ª edició del curs "Suport Vital Bàsic + DEA" de l'espai de formació complementària de postgrau de l'ESIMar.

Bones Festes

L’Equip Docent i Administratiu de l’Escola Superior d’Infermeria del Mar, juntament amb el seu alumnat, us desitja unes bones festes nadalenques i un Any Nou ple de salut i benestar.

Conclusions I Jornada de reflexió sobre intervencions de salut juvenils en l’àmbit educatiu, sanitari i comunitari

El passat 23 de novembre del 2018 es va celebrar la I Jornada de reflexió sobre intervencions de salut juvenils en l'àmbit educatiu, sanitari i comunitari a la Sala Josep Marull del Campus Universitari Mar, Barcelona.

Inscripcions obertes - Millor@ Cures integrals del dolor i l'ansietat mitjançant habilitats emocionals i acupuntura

Obert el període d'inscripcions al curs de Cures integrals del dolor i l'ansietat mitjançant habilitats emocionals i acupuntura de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Tancament de la Secretaria ESIMar en horari de tarda (11 i 13 de desembre)

La secretaria de l'ESIMar romandrà tancada en horari de tarda els propers 11 i 13  de desembre.

Conclusions de la VI Jornada d'Infermeria del GRENFIC-VIH

Com cada any entorn el Dia mundial de la lluita contra el SIDA, i amb 124 persones inscrites, el dia 28 de novembre hem celebrat la VI Jornada infermera organitzada pel grup GRENFIC-VIH (Grup de recerca i formació en cures infermeres), de l'Escola Superior d'infermeria del Mar (ESIMar), centrada en "La promoció de la salut i el VIH".

Taller de ball per a la gent gran

Ha començat el projecte d'aprenentatge - servei de l'ESIMar " Ballar per a moure's" adreçat a persones residents als Habitatges amb Serveis per a la Gent Gran Barceloneta.

Inscripcions obertes - Millor@ Electrocardiografia pràctica per a Infermeria

Obert el període d'inscripcions al curs d’Electrocardiografia pràctica per a Infermeria de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Resolució definitiva convocatòria del Programa ESIMar d’ajuts a l’estudi. Curs acadèmic 2018-2019

Al document adjunt podeu consultar la resolució definitiva de la convocatòria del Programa ESIMar d'ajuts a l'estudi per al curs acadèmic 2018-2019.

Resolució d'adjudicació de places de mobilitat Convocatòria ordinària 2019-2020

Per indicació de la dra. Marta Benet, coordinadora de mobilitat de l'ESIMar, us informem que al document adjunt ja podeu consultar la resolució d'adjudicació de places de mobilitat de la Convocatòria Ordinària per al curs 2019-2020.

Premi al millor pòster del XXII Congrés Internacional d’Investigació en Cures, INVESTÉN 2018

Premi al millor pòster del XXII Congrés Internacional d'Investigació en Cures, INVESTÉN 2018, amb el Títol: Qualitat de vida Professional: Buscant el confort Infermer.

L’ESIMar contra la violència masclista

L'Escola Superior d'Infermeria del Mar ha organitzat diverses activitats al voltant del Dia Internacional contra la Violència Masclista.

Tercera edició del projecte d’Aprenentatge – Servei (ApS) “Treballem junts per a la salut” de l’ESIMar

Ja està en marxa per tercer any consecutiu el projecte d'Aprenentatge - Servei (ApS) "Treballem junts per a la salut" adreçat a persones sense sostre i que es realitza en col·laboració amb l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac de la Barceloneta.