Notícies

El Grupo Enfermero de Investigación en Cuidados en VIH (GRENFIC·VIH) de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar (ESIMar) organitza, el proper 27 de novembre del 2019, la VII Jornada d'Infermeria Humanista: Sexe, Drogues i VIH.

Presentació a la International Week de la Tampere University of Applied Sciences

La Dra. Marta Benet, professora de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar, ha participat a la International Week de la Tampere University of Applied Sciences.

Tancament de la Secretaria ESIMar en horari de tarda (18 d'octubre)

La secretaria de l'ESIMar romandrà tancada en horari de tarda demà 18 d’octubre.

Comunicat en referència a la vaga d'estudiants

Atesa la situació generada amb la sentència del Tribunal Suprem als dirigents polítics catalans, es recomana al professorat que s'ajornin totes les activitats acadèmiques avaluables durant la convocatòria de vaga d'estudiants prevista pel dimecres 16 d'octubre, dijous 17 d'octubre i divendres 18 d'octubre. L'Escola Superior d'Infermeria del Mar continuarà les activitats acadèmiques previstes, sense que tinguin caràcter obligatori ni avaluables.

La professora Ana Codina obté finançament del COIB

La professora de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar (ESIMar), Ana Codina Rodríguez, ha obtingut finançament del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) per al seu projecte de tesi sobre "La relació terapèutica infermera-pacient en un dispositiu d'urgències intrahospitalari: una teoria fonamentada".

Tancament de la Secretaria ESIMar en horari de tarda (14 d'octubre)

La secretaria de l'ESIMar romandrà tancada en horari de tarda avui 14 d’octubre.

Inscripcions obertes - Millor@ Electrocardiografia pràctica per a Infermeria (5a Edició)

Obert el període d'inscripcions a la 5a Edició del curs d’Electrocardiografia pràctica per a Infermeria de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Resolució de places de la convocatòria de mobilitat i pràctiques en el marc del Programa Insolàfrica pel curs 2019-2020.

Des del departament de mobilitat us informem que ja s'ha resolt l'assignació de places de la següent convocatòria de mobilitat:

Convocatòria de mobilitat i pràctiques en el marc del programa Insolàfrica pel curs 2019-2020.

Concurs postal de nadal 2019

Vols participar en el concurs a la millor postal de nadal 2019?

Envia la teva proposta a esimar@esimar.edu.es fins al 4 de novembre.

Segona convocatòria extraordinària per a la mobilitat durant el curs 2019-20

Un cop adjudicades les places per convocatòria ordinària i segons el calendari previst, el departament de mobilitat convoca una segona convocatòria extraordinària per a la mobilitat durant el curs 2019-20.

Marxa Walktrail: necessitem voluntaris

Anima’t a col·laborar com a voluntari/a.

Arriba la Marina Walktrail, la marxa nòrdica dels Amics de l’Hospital del Mar

La cinquena edició de la Marxa Nòrdica de la Fundació Amics de l'Hospital del Mar es desplaça a la Serralada de Marina, a Santa Coloma de Gramenet i se celebrarà el 13 d'octubre. L'objectiu de la iniciativa és aconseguir recaptar fons per a la recerca del càncer i millorar el benestar físic, emocional i social dels pacients i les seves famílies.

Jornades d’Acollida alumnes de primer curs 2019/20

Es comunica als alumnes de primer curs per al proper 2019/20 que la Jornada d'Acollida tindrà lloc el proper 12 de setembre a les 9 hores a l'aula 61.202.