Grup Infermer de Recerca i Cures en VIH (GRENFIC-VIH)

Roser Terradas Robledo
Doctora en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Llicenciada en Antropologia Social i Cultural. Diplomada en Infermeria. Professora Escola Superior d'Infermeria del Mar, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).

Lourdes Mestres i Camps
Doctoranda a l'UAB. Màster oficial en Recerca i Innovació en Cures Infermeres. Llicenciada en Antropologia social i cultural. Diplomada en Infermeria. Professora Escola Superior d'Infermeria del Mar, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).

Alícia Lluva Castaño
Doctoranda a l'UAB. Màster de formació del professorat en educació secundaria obligatòria i batxillerat. Llicenciada en Antropologia social i cultural. Diplomada en Infermeria. Professora col·laboradora Escola Superior d'Infermeria del Mar, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona). Infermera-supervisora a Clínica Corachan (Barcelona).

Rosa de Dios Sánchez
Màster en informació i documentació. Llicenciada en Informació i documentació. Diplomada en Biblioteconomia Biblioteca del Campus Universitari Mar. Professora col·laboradora Escola Superior d'Infermeria del Mar, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).