Grau en Infemeria
Infermeria integrada II
Informació general
Titulació: Grau en Infermeria |
Crèdits ECTS: 4 |
Tipus: Obligatòria |
Curs: 1r |
Llengua d’impartició: Castellà / Català |
Trimestre: 2n |
Professorat
-
Titular:
-
Col·laboradors
-
Sra. Sara Martin Sanz
-
Sr. Carlos Vázquez
-
Sr. Rafael Martin
-
Sra. Covadonga Coscujuela
-
Competències
Generals:
|
Transversals:
|
Específiques:
|
Resultats d’aprenentatge
- RA1. Desenvolupar actituds i habilitats que afavoreixen la comprensió de les situacions pràctiques de cures.
- RA2. Desenvolupar actituds i habilitats cognitives, psicomotrius, relacionals i comunicatives.
- RA3. Argumentar de manera estructurada, concisa i contrastada.
- RA4. Comprendre la bibliografia consultada i enquadrar-la en la perspectiva d'infermeria.
- RA5. Desenvolupar el raonament crític: habilitats per a l'anàlisi, l'avaluació i la formulació reflexiva d'arguments
- RA6. Relacionar-se positivament amb altres persones.
- RA7. Utilitzar el diàleg reflexiu i l'autoavaluació de les mateixes experiències d'aprenentatge com mitjans pel desenvolupament continu del coneixement professional.
- RA16. Transferir les aportacions teòriques a realitats de l'infermeria a situacions simulades.
Continguts
Classes magistrals | Simulació zona 1 |
P1. ECG | SIM. Administració de medicació I |
P2. Suport vital bàsic i primers auxilis | SIM. Oxigenoteràpia i aerosolteràpia |
P3. Ferides agudes i cròniques | SIM. Monitorització i electrocardiografia |
P4. Tancament | SIM. Extracció de sang venosa |
SIM. SVB + DESA | |
SIM. Administració de medicació II | |
SIM. Cura de ferides agudes i cròniques | |
SIM. Embenats | |
SIM. Cas integrat (SBAR) |
Metodologies docents
- MD1. Sessions de classe expositives
- MD4. Treball individual
- MD6. Tutories presencials a grup o individuals.
- MD9. Pràctica dirigida.
- MD10. Simulació.
- MD11. Treball autònom.
- MD12. Aprenentatge col·laboratiu
- MD13. Lectura crítica
Sistema d’avaluació
Informació general sobre l'avaluació:
L'avaluació de les competències genèriques es realitza de forma contínua a partir del que l'estudiant demostri en les diferents activitats proposades. L'avaluació continuada consisteix en la proposta de diferents proves d'avaluació que afavoreixen l'adquisició dels coneixements i competències de l'assignatura al llarg del procés d'aprenentatge d'aquesta.
La qualificació de l'assignatura es calcula mitjançant la mitjana ponderada de les diferents notes obtingudes en les proves que constitueixen l'avaluació continuada i segons l'establert a la normativa d'avaluació de l'ESIHMar. L'assignatura es divideix en 3 blocs els quals l'estudiant haurà de superar amb una qualificació igual o superior a 5, per tal que aquests puguin fer mitjana en la qualificació final. Segons el que estableix l'article 5 del Real Decreto 1125/2003, els resultats obtinguts per l'estudiant es quantificaran en funció de l'escala numèrica de 0 a 10, amb la corresponent equivalència qualitativa: suspens (0 - 4,9), aprovat (5 - 6,9), notable (7 - 8,9) i excel·lent (9 - 10).
A continuació es descriuen els sistemes d'avaluació principals de l'assignatura. Pot consultar-se el detall de les activitats de cada bloc, així com els terminis de lliurament i condicions de recuperació, en el pla docent de l'assignatura (disponible al Moodle).
Taula resum de l'avaluació continuada
30% |
Bloc 1 |
Activitats individuals |
35% |
Bloc 2 |
SE1. Examen teòric |
35% |
Bloc 3 |
SE7. Examen pràctic (OSATS) |