Sistema de Garantia Interna de la Qualitat
Amb l'objectiu d'assegurar la qualitat de les activitats i serveis que s'ofereixen a la nostra Escola i fer-ne una millora constant, l'ESIMar disposa del seu Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ).
Aquest Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar (ESIMar) es basa en l'orientació conceptual i metodològica de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), institució a la que està adscrita des de l'any 2004.
D'acord amb el manual del SGIQ, l'Escola disposa d'un model de processos de qualitat basats en el model de la UPF i que es detallen a continuació:
DE1-01_02 Mapa de Processos Rev03
1. PROCESSOS ESTRATÈGICS
- PE1-01 Definir el pla estratègic, els projectes d''àmbit institucional i fer-ne el seguiment
- PE1-02 Revisar i actualitzar el sistema intern de garantia de qualitat del Centre
- PE1-04 Revisar i actualitzar la política i els objectius de qualitat en la docència i l'aprenentatge del Centre
2. PROCESSOS CLAUS
- PC1-01 Gestionar el Pla de Millora del Centre
- PC2-01 Programar i verificar un nou títol de grau i màster universitari
- PC2-02 Fer el seguiment de les titulacions de grau i màster universitari
- PC2-03 Modificar un títol de grau i màster universitari
- PC2-04 Acreditar els títols de grau i màster universitari
- PC2-05 Extingir o reverificar els títols de grau i màster universitari
- PC2-08 Gestionar els reconeixements de crèdits
- PC2-09 Gestionar les beques
- PC3-01 Gestionar la captació dels estudiants de grau i màster universitari
- PC3-02 Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de grau
- PC3-03 Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de màster
- PC3-05 Gestionar els programes de mobilitat i intercanvi
- PC3-06 Gestionar les activitats d'orientació professional
- PC3-07 Gestionar les pràctiques externes
- PC3-09 Gestionar la titulació dels estudiants de grau i màster universitari
- PC3-10 Gestionar el treball final de grau
- PC6-01 Gestionar la comunicació interna i externa
3.- PROCESSOS DE SUPORT
- PS1-01 Gestió documental
- PS2-01 Gestionar els resultats de l'enquesta de satisfacció amb la docència
- PS4-01 Captar i seleccionar PDI
- PS4-02 Captar i seleccionar el PAS
- PS5-01 Gestionar serveis de tecnologia i recursos d'informació de suport a la docència, aprenentatge, recerca i gestió
- PS5-03 Gestionar els suggeriments i queixes
Amb l'objectiu de garantir el seguiment i traçabilitat dels diferents indicadors derivats dels processos de qualitat abans esmentats, així com a exercici de transparència en la informació pública del centre, a continuació pot trobar-se el catàleg d'indicadors: