Notícies

Comunicat sobre la pròrroga de les mesures en relació amb la presencialitat de la docència

Benvolguts i benvolgudes estudiants,

Us informem de la pròrroga de les mesures de virtualitat de la docència tot el mes de febrer, tal com estableixen les indicacions de la Universitat Pompeu Fabra.

Comunicat sobre el manteniment de la virtualització de la docència durant el mes de gener

Benvolgudes i benvolguts estudiants,

Us informem del manteniment de la virtualització de la docència durant el mes de gener, seguint les indicacions de la Universitat Pompeu Fabra.

Enhorabona promoció 19-20 MIA-ARID!!

Enhorabona als 22 estudiants del Màster en Infermeria Aplicada a l'Anestèsia, Reanimació i Terapèutica del Dolor 19-20, que després d'un any ben difícil i de molt esforç, heu assolit el títol.

Proposta resolució definitiva convocatòria del Programa ESIMar d’ajuts a l’estudi 2020-2021

Podeu consultar la proposta de resolució definitiva de la convocatòria del Programa ESIMar d'ajuts a l'estudi per al curs acadèmic 2020-2021 al document adjunt.