Notícies

Des del departament de mobilitat us informem de la següent convocatòria de mobilitat:

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA PLACES DE MOBILITAT DELS PROGRAMES ERASMUS + PRÀCTIQUES PEL CURS 2020/2021.

Comunicat de la Direcció sobre la pròrroga de les mesures Covid19

Benvolgudes i benvolguts estudiants,

Per mitjà d'aquest comunicat us informem que en les darreres hores els organismes sanitaris i polítics competents han anunciat una pròrroga de les mesures de prevenció Covid19 aprovades el passat 15 d'octubre durant un període afegit de 15 dies, i per la qual es mantenen les afectacions en l'activitat universitària.

UPF Igualtat publica el Protocol en matèria de violència masclista i LGBTIfòbia

La Unitat d'Igualtat ha publicat un tríptic informatiu per donar a conèixer el Protocol en matèria de violència masclista i LGBTIfòbia. El Protocol és una eina per intervenir davant situacions d'assetjament sexual, conductes sexistes, assetjament per raó d'orientació sexual, identitat o expressió de gènere entre membres de la comunitat universitària (estudiants, professorat i personal d'administració i serveis), ja sigui dins o fora del campus (festes, estudi en grup, a casa, etc.), tant si són fets recents com de fa temps.

Comunicat dirigit a l’estudiantat sobre l’adopció de noves mesures de prevenció COVID19 en els centres universitaris

Benvolgudes i benvolguts estudiants,

A la llum de les noves indicacions realitzades pel Consell Interuniversitari de Catalunya en relació a l'adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l'índex de contagi per COVID19 (http://universitatsirecerca.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/?id=389070) i en les que es sol·licita la reducció de l'activitat presencial en els centres universitaris, l'Escola Superior d'Infermeria del Mar adoptarà les següents mesures:

Donació de material sanitari a centres educatius

L'Escola Superior d'Infermeria del Mar ha realitzat una donació de material sanitari a dos centres educatius, el Centre d'Educació Especial Balmes II (Sant Boi de Llobregat) i el centre Jesuïtes Sarrià Sant Ignasi (Barcelona), com a mostra de suport en els moments difícils de la pandèmia als centres que disposen d'infermeria escolar.

ESIMar dóna la benvinguda a l'alumnat de nova incorporació al Grau d'Infermeria

El passat 8 d'octubre la direcció i el personal docent i d'administració van donar la benvinguda a l'alumnat de 1er del Grau d'Infermeria que s'incorpora aquest any a l'Escola.

ESIMar inicia el nou curs de postgraus 2020-21

Comencen les classes del Màster Universitari en Infermeria i Salut Escolar (oficial amb accés a doctorat), el Màster en Infermeria aplicada a l'Anestèsia, Reanimació i Terapèutica del Dolor, i el Màster en Infermeria aplicada a les Emergències Extrahospitalàries, una oferta de formació de postgrau adaptada a les necessitats actuals dels i les professionals de la infermeria.

Benvinguda al nou curs acadèmic de part de la nova directora de l’Escola d’Infermeria del Mar

El passat 1 de setembre la Dra. Esther Insa es va incorporar a l'Escola d'Infermeria del Mar per a prendre el relleu en la direcció a la Dra. Maria Dolores Bardallo, qui ha estat al capdavant de l'Escola els darrers sis anys.

Calendari i documentació matrícula alumnes de nou accés. Curs 2020-2021

Les dates de matriculació dels alumnes de nou accés pel curs 2020-2021 són les següents:

Tancament de l'ESIMar per vacances d'estiu 2020

Us informem que l'Escola Superior d'Infermeria del Mar romandrà tancada del 3 al 31 d’agost.

Comiat Lola Bardallo, Directora de l'ESIMar

Hace seis años tuve el privilegio de entrar como directora en la Escuela Superior de Enfermería del Mar (ESIMar). A partir del 1 de Septiembre de 2020, camino hacia una nueva etapa vital y dejo mi mandato, por jubilación.

Resultat de la Fase II de la Convocatòria d’admissió d’estudiants amb estudis universitaris iniciats – Curs 2020-2021

Vistes les sol·licituds presentades en la convocatòria d'admissió d'estudiants amb estudis universitaris iniciats per el curs acadèmic 2020-2021:

Premiada Beca Corachan

Degut a la situació sanitària que estem vivint, no ha estat possible celebrar la tradicional entrega de beques de la Fundació Corachan com cada any. En canvi al següent enllaç trobareu una versió audiovisual per poder acompanyar als premiats/des.