Notícies

Des del departament de mobilitat us informem de la següent convocatòria de mobilitat:

Convocatòria extraordinària de places de mobilitat en els programes ERASMUS + i conveni bilateral pel curs 2020-2021

IV Jornada d'ESTUDIANTS d'INFERMERIA de l'ADEIC

Us convidem a participar i a gaudir de l'experiència de compartir els vostres coneixements, vivències i projectes a la IV Jornada d'ESTUDIANTS d'INFERMERIA de l'ADEIC el proper 2 de març.

Beca Corachan 2020

Beca a la millor trajectòria curricular de Grau en Infermeria.

Inscripcions obertes - Millor@ Electrocardiografia pràctica per a Infermeria (6a Edició)

Obert el període d'inscripcions a la 5a Edició del curs d'Electrocardiografia pràctica per a Infermeria de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Pràctiques curriculars al Camerun per a les estudiants d’Infermeria de l’ESIMar

En el marc dels Programes de Mobilitat Universitària, un grup d'estudiants de 4t curs del Grau en Infermeria de l'ESIMar, han estat seleccionades per realitzar un període de Pràctiques Curriculars Externes, en el marc de l'assignatura Pràcticum Avançat II.

Inscripcions obertes - Millor@ Cures integrals del dolor i l'ansietat mitjançant habilitats emocionals i acupuntura (2a edició)

Obert el període d'inscripcions a la segona edició del curs de Cures integrals del dolor i l'ansietat mitjançant habilitats emocionals i acupuntura de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Bones Festes

L'Equip Docent i Administratiu de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar, juntament amb el seu alumnat, us desitja unes bones festes nadalenques i un Any Nou ple de salut i benestar.

Enquesta de satisfacció als titulats i titulades (Grau en Infermeria 2018-2019)

Des d'avui i fins al proper 31 de gener del 2020, els/les alumnes titulats/des del Grau en Infermeria de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar participaran en l'enquesta de satisfacció als titulats i titulades de l'AQU Catalunya.

Es constitueix l’Equip de treball de Gènere, Infermeria i Desigualtats (ETGID)

Aquest mes de novembre de 2019 s'ha constituït, a la seu de l'ESIMar, l'Equip de Treball de Gènere, Infermeria i Desigualtats (ETGID) format per professionals docents d'algunes de les universitats de Catalunya i Saragossa, que desenvolupen iniciatives per introduir la perspectiva de gènere de forma transversal en els plans docents de les assignatures de grau.

Docència en Perspectiva de gènere pel Personal d’Administratiu i Serveis de l’EUIT

La Professora Montse Montiel de l'ESIMar ha impartit el taller Estratègies per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la gestió universitària adreçat al personal d'administració i serveis de l'Escola d'Infermeria de Terrassa (EUIT).

Conclusions de la VII Jornada d'Infermeria del GRENFIC-VIH

El passat 27 de novembre es va celebrar amb molta afluència de públic la VII Jornada del GRENFIC: Sexe, Drogues i VIH, organitzada pel Grup infermer de formació i d'investigació en cures i VIH (GRENFIC·VIH), de l'ESIMar. Aquesta va ser inaugurada per la Dra. María Dolores Bardallo Directora de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar.

Ampliació d'horari de la Biblioteca del Campus (convocatòria d'exàmens del 1r trimestre)

Durant la propera convocatòria d'exàmens, corresponent al primer trimestre, la Biblioteca del Campus Universitari Mar (BCUM) obrirà els dissabtes i festius següents per facilitar l'estudi a l'alumnat:

Resolució d'adjudicació de places de mobilitat Convocatòria ordinària 2020-2021

Per indicació de la dra. Marta Benet, coordinadora de mobilitat de l'ESIMar, us informem que al document adjunt ja podeu consultar la resolució d'adjudicació de places de mobilitat de la Convocatòria Ordinària per al curs 2020-2021.