Internal Quality Assurance System
To ensure the quality of the activities and services offered at our School and to continually improve, ESIHMar has implemented its Internal Quality Assurance System (IQAS).
This Internal Quality Assurance System (IQAS) at the School of Nursing Hospital del Mar (ESIHMar) is based on the conceptual and methodological guidance of Pompeu Fabra University (UPF), the institution to which it has been affiliated since 2004.
Processes
In accordance with the IQAS manual, the school has a quality process model based on the UPF model, which is detailed below:
DE1-01_02 Mapa de Processos Rev03
1. ESTRATEGIC PROCESSES
- PE1-01 Definir el Pla Estratègic, els projectes d'àmbit institucional i fer-ne el seguiment
- PE1-02 Revisar i actualitza el SGIQ del centre
- PE1-04 Revisar i actualitzar la política i els objectius de qualitat en la docència i l'aprenentatge del centre
2. KEY PROCESSES
- PC1-01 Gestionar el Pla de Millora del Centre
- PC2-01 Programar i verificar un nou títol de grau i màster universitari
- PC2-02 Fer el seguiment de les titulacions de grau i màster universitari
- PC2-03 Modificar un títol de grau i màster universitari
- PC2-04 Acreditar els títols de grau i màster universitari
- PC2-05 Extingir o reverificar els títols de grau i màster universitari
- PC2-06 Gestionar els plans docents de les assignatures de grau i màster universitari
- PC2-08 Gestionar el reconeixement de crèdits
- PC2-09 Gestionar les beques
- PC3-01 Gestionar la captació dels estudiants de grau i màster universitari
- PC3-02 Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de grau
- PC3-03 Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de màster
- PC3-04 Gestionar l'orientació acadèmica amb un pla d'acció tutorial (PAT) rellevant i professional
- PC3-05 Gestionar els programes de mobilitat i intercanvi
- PC3-06 Gestionar les activitats d'orientació professional
- PC3-07 Gestionar les pràctiques externes
- PC3-09 Gestionar la titulació dels estudiants de grau i màster universitari
- PC3-10 Gestionar el treball final de grau
- PC4-02 Gestionar l'acollida i comiat del personal del centre
- PC6-01 Gestionar la comunicació interna i externa
3.- SUPPORT PROCESES
- PS1-01 Gestió documental
- PS2-01 Gestionar els resultats de l'enquesta de satisfacció amb la docència
- PS4-01 Captar i seleccionar PDI
- PS4-02 Captar i seleccionar el PAS
- PS5-01 Gestionar serveis de tecnologia i recursos d'informació de suport a la docència, aprenentatge, recerca i gestió
- PS5-02 Fer el seguiment de les necessitats i serveis d'infraestructures i equipaments al campus
- PS5-03 Gestionar els suggeriments i queixes
- PS6-01 Gestionar la informació pública
Indicators
With the aim of ensuring the monitoring and traceability of the various indicators derived from the quality processes, as well as promoting transparency in the institution's public information, the following is the catalogue of indicators: